Kinderkerk 31 mei

Uitnodiging

Hoi allemaal,

Op 31 mei is het weer tijd voor de kinderkerk! Deze keer is het thema: "wees niet bang" en hier gaan we het gezellig met z'n allen over hebben. Alle kinderen die op de basisschool zitten, zijn van harte welkom. En ook de oproep aan de kinderen om gerust een vriendje/vriendinnetje mee te nemen (meerdere mag natuurlijk ook). We zijn bezig van ongeveer half 11 tot 12 uur. We doen leuke spelletjes, luisteren naar verhalen en nemen de tijd voor wat drinken en lekkers.

Hopelijk tot dan!

Groetjes de leiding van de zondagsschool.

13-05-2026